Prieks ir šķidrums :)

 

Ļoti svarīgi ir radīt un uzturēt PRIEKU. 
Jā, pat neskatoties uz to, kā iet un kā klājas.
 
Ziedi ir viens no līdzekļiem, kas palīdz ieliet dvēselē prieku. Bērnībā pavasaros, vasarās un rudeņos gandrīz vienmēr uz galda bija vāze ar kādiem ziediem.
 
Atceros kādu gadījumu deviņdesmito gadu beigās. Man jaunajā darba vietā bija pirmā darba nedēļa. Vienu dienu atnāca uzņēmuma vadītāja ar kuplu ziedu pušķi.
Vai kādi svētki?
Nē! Tāpat. Man patīk - viņa teica. 
O! Man arī patīk ziedi!
Viņa ielika ziedus vāzē uz galda un, kā man šķita, katrā no mums ielija prieks. 
 
Rudens. Krizantēmu laiks.Kur Rīgā meklēt ziedus? Protams, tirgū! Kad ieraudzīju krizantēmu pilnas vāzes, tad apstājos, jo kājas tālāk nenesa. Cik pirkt? Trīs? Piecas? Septiņas? Ak, lai vēl pieliek pārīti klāt. Nevajag ierobežot prieku.  


Pirms kāda laika nelielā pulciņā kāda sieviete uzdeva katram jautājumu - vai tu esi laimīgs?
Es nebiju starp pirmajiem, kas atbildēja.
Man nāca prātā amerikāņu rakstnieka Dž. D. Selindžera teiktais, ka laime ir kaut kas ciets, bet prieks ir šķidrums (“Happiness is a solid and joy is a liquid.”).
 
Lai teiktu, ka es esmu laimīga, man vajag, lai izpildās noteikti nosacījumi, bet prieks - tas ir kaut kas, ko varu uzturēt ik mirkli. 
 
Esiet priecīgi un gavilējiet kopā ar Debesīm!
 

Komentāri