Kuru AIZGALDU Tu šogad izvēlēsies?

 


Kad šogad ceļā uz Aglonu devās mūsu draudzes svētceļnieki, tad domās devos tiem līdzi. Šajā grupā bija vairāki, kas bija piedalījušies arī rekolekcijās (retrītā), ko vadīju Lielā Gavēņa laikā. Rekolekcijas ir laiks, kad garīgi augt, labāk iepazīt, pieņemt un mācīties dzīvot Dieva mīlestībā un viņa dotajā  BRĪVĪBĀ.

Ar kādām domām un sirdīm ejat?

Aizdomājos, kā tas notiks Aglonā? Cilvēki, kas desmit dienu garumā bijuši kopā – gājuši, dziedājuši, lūgušies, ēduši, gulējuši vienas telpās nonākot Aglonā sadalīsies? Vieni būs vienā aizgaldā, otri otrā, bet trešie paliks aiz žoga? Draudze sadalīsies pa sektoriem? Patiešām?

Savā  mūžā esmu bijusi dažādos svētceļojumos un zinu, kā  ir tad, kad gribas nokļūt tuvāk svētvietai…. Pieskarties… būt epicentrā Lurdā, Fatimā, Čenstohovā, Gvadelupē, Medžugorjē …

Kaut kas īpašs ar mani notika Medžugorjē 2000.gada jūnijā. Biju brīvdabas altāra laukuma nomalē. Nespraucos, lai būtu tuvāk. Bija izlikts sakraments adorācijai. Cilvēku daudz, bet klusums tāds blīvs, dzidrs un piepildīts. Īpašs. Un tad sirdī nāca dziļa ATZIŅA, līdz pat kauliem, ka Dievs ir tur, kur esmu es, un man nekur nav jāspraucas, man nekur citur nav jāmeklē tas epicentrs. Tas ir manā sirdī. Tas bija kā avots, kas izlauzies un izspraucies no pazemes un sācis plūst un veldzēt manu dvēseli.

Kopš tās reizes sirdī ir MIERS. Sāp sirds par šogad Aglonā noteikto segregāciju un cilvēku dalīšanu aplokos.

Savas dzīves laikā Jēzus rādīja piemēru – solidarizējās ar sabiedrības atstumtajiem. Viņš nesekoja farizeju noteiktajai kārtībai.    
Vai Tev, SVĒTCEĻNIEK, būs tā BRĪVĪBA solidarizēties un PALIKT AIZ ŽOGA?
Vai arī Tu gribi izbaudīt savu izredzētību un nonākt kādā no Tev paredzētajiem aplokiem?

Šis ir gads, kad  Baznīca kā INSTITŪCIJA, sekojot varas īstenotajai cilvēku segregācijai un naida kurināšanai, ir atteikusies no ieklausīšanās Sv.Gara pamudinājumos un ir zaudējusi spēju atšķirt, kas ir no Dieva un kas ir no tā otra.

Es no sirds dziļumiem VISUS SVĒTCEĻNIEKUS gribu aicināt PIRMS ieiešanas Aglonas Bazilikas sakrālajā laukumā apstāties un ieklausīties savā sirdī un uzdot sev šo jautājumu – vai man ir BRĪVĪBA un vai esmu gatavs solidarizēties un palikt aiz žoga?
Tā ir nostāja, kas parāda, ka man SĀP šī sašķeltības politika, kuru īsteno Baznīca kā INSTITŪCIJA,
ka es esmu kopā ar BAZNĪCU kā DIEVA TAUTU.
Visos laikos un pie jebkuras varas kristietis ir aicināts dzīvot saskaņā ar savu sirdsapziņu.

Es sirdī pateikšos Dievam par ikvienu, kam būs bijusi BRĪVĪBA solidarizēties un palikt aiz žoga, kopā ar Dieva TAUTU.

P.S. Viena no Lielā Gavēņa rekolekciju dalībniecēm mūsu rekolekciju grupiņā ierakstīja: „.. tik ļoti sāpēja sirds, kad izlasīju, ka bazilikas laukumā varēs ieiet tikai vakcinētie vai pārslimojušie. Kas būs ar pārējiem? Sirdī sajutu aicinājumu solidarizēties un palikt aiz vārtiem…”

Es pateicos Dievam par Tevi!

Attēls: https://latgale.travel/listing/aglona-roman-catholic-basilica-of-the-assumption-of-the-blessed-virgin-mary/

https://latgale.travel/listing/aglona-roman-catholic-basilica-of-the-assumption-of-the-blessed-virgin-mary/

Komentāri