Hildegarde no Bingenas

Ilgāku laiku nav bijuši ieraksti manā blogā. Bet tas nav bijis neauglīgs laiks. Drīzāk to var salīdzināt ar laiku, ko grauds pavada zemē, pirms parādās pirmie asni.

Atgriešanās pie bloga būtu notikusi agrāk vai vēlāk. Pamudinājums nāca pavisam nejauši. Pirms pāris dienām veicu kādu testu. Parasti tādiem laika kavēkļiem neesmu atsaucīga. Bet ziņkārība ņēma virsroku. Kā gan lai es pretojos, ja man piedāvā noteikt - Kurš viduslaiku teologs/ teoloģe tu esi? Kristietības lielie mistiķi, kas prot lūgties, parasti ir arī spoži teologi. Tests saucās - Which Medieval Theologian Are You? Mans rezultāts - Hildegarde no Bingenas! Vai tā ir nejaušība? Varbūt zīme no Dieva, lai mani iedvesmotu? Vai to būtu iedomājusies?! Varbūt. Nezinu...

Viņa bija īpaša sieviete, kas prata lasīt laika zīmes. Un tas mani uzrunā!
Tad nu uzsākot 2017.gada Lielā Gavēņa laiku mana apņemšanās - iepazīt tuvāk Hildegardi!
Vai arī Tev ir kāda apņemšanās?
Un vai Tev ir savs dvēseles draugs?




Komentāri