Dievs nemitīgi strādā, lai radītu un glābtu. Kungs ir mans Gans

Dievs nemitīgi strādā, lai radītu un glābtu
Adventa rekolekcijas. Trešā nedēļa.

Žēlastība, ko man lūgt
Es lūdzu, lai es pazītu un uzticētos Dzīvības Garam, kas darbojas pasaulē, to laika gaitā pacietīgi mums atklāj, un ikvienā brīdī ir uzmanīgs pret cilvēkiem un arī mani.
Svēto Rakstu fragments lūgšanai
Kungs ir mans Gans
"Mieriniet, mieriniet Manu tautu!" saka jūsu Dievs. "Runājiet Jeruzālemes sirdij un tai sauciet, ka tās kalpība ir beigusies, tās noziegums ir izlīdzināts, jo tā ir saņēmusi no Kunga rokas par visiem saviem grēkiem divkāršu sodu." Saucēja balss: "Tuksnesī gatavojiet Kunga ceļu! Taisnas dariet mūsu Dieva takas klajumā! Katra ieleja lai piepildās, katrs kalns un paugurs lai kļūst zemāks; kas līks, tam jātop taisnam, un, kas nelīdzens, — par līdzenu ceļu. Tad atklāsies Kunga žēlastība un ik katra miesa redzēs, ko ir teikusi Kunga mute!"
Ierunājās balss: "Sauc!" Bet es sacīju: "Ko lai es saucu?" "Ikviena miesa ir kā zāle, tās viss krāšņums ir kā lauku puķe. Izkalta zāle un novīta puķe, jo tai uzpūta Kunga dvaša. Patiešām, ļaudis ir kā zāle. Zāle izkalst, un puķe novīst, bet mūsu Kunga vārds paliek mūžīgi."
Kāp augstā kalnā, tu, kas nes labo vēsti Sionai! Pacel savu balsi ar spēku, tu, kas nes labo vēsti Jeruzālemei! Pacel to, nebīsties, saki Jūdas pilsētām: "Lūk, jūsu Dievs! Lūk, Kungs Dievs nāk varenībā, un Viņa roka valda! Lūk, Viņa atalgojums ir Viņam blakus, un Viņa atlīdzība ir Viņa priekšā. Kā gans Viņš vada savu ganāmpulku, ņem jērus savās rokās un ceļ klēpī, pats nes avju mātes." (Is 40, 1-11)
Ierosmei
Pravietis Isajs (Jesaja) sniedz līdzību par ganu, kas rūpējas par savu ganāmpulku – ņem jērus savās rokās un ceļ klēpī, pats nes avju mātes.
Vai es pamanu, kā Kungs rūpējas par mani – joprojām, nemitīgi?
Vai varu par to liecināt?
Vai es ļaujos, lai par mani rūpējas? Vai es pieņemu rūpes?
Romas-katoļu tradīcijā grāmatas nosaukums latviešu valodā ir Isaja grāmata, bet tās pašas grāmatas nosaukums luteriskajā (protestantiskajā) tradīcijā ir Jesaja grāmata.
Svēto Rakstu fragments ņemts no Svēto Rakstu Lekcionārija lasījumiem..

Komentāri