Dalīties Mīlestībā, kas ir Dievs

Dalīties Mīlestībā, kas ir Dievs
Adventa rekolekcijas. Ceturtā nedēļa.
Žēlastība, ko man lūgt
Es lūdzu Dzīvības Garu, lai tas iemācītu mani mīlēt, kā mīl Dievs, lai es darbotos un dalītos pat ar sevi pašu.
Pārdomām
Mums ir atklāts liels noslēpums par Personām Dievā. Tās pilnīgi dalās viena ar otru savās bezgalīgajās domās, lēmumos un darbos. Tomēr šīs Personas ir dažādas Personas. Jums radīsies neliels priekšstats par to, ja iedomāsieties, ka, domājot savas visintīmākās domas, jūs izmantojat tādus pašus vārdus kā ikviens, tomēr jūsu domas ir unikālas. Atcerieties, ka jūs taču esat radīti pēc Dieva tēla, lai jūs dalītos visā un ar sevi pašu, vienlaicīgi paliekot atsevišķa persona. Šodien plaši izplatītais “būt kopā” patiesībā tikai īslaicīgi maskē sāpīgu patiesību par sevi pašu un savu mīlestību.
Lūk, kā mīl Dievs: Dievs ne vien domā par mīlestību vai attiecas pret to, bet Dievs mīlestību īsteno. Dievs dalās visā: Viņš dāvā dāvanas, paliek klātesošs dāvanās un darbojas caur tām, un šajās dāvanās dalās savā dievišķajā esamībā. Visa dzīve uz zemes ir daļa no Dieva dzīves. Katrs sapratnes mazumiņš jau ir daļa no Dieva prāta. Kad jūs esat taisnīgi, gādīgi, priecīgi un miera pilni, jūsos ir daļa no Dieva taisnības, gādības, prieka un miera – un paša Dieva.
Jēzus, Dieva Svētais, nāk, lai dalītos jūsu cilvēcībā. Dievs ir tas, kas to dara. Dievs ne tikai dalās dievišķībā, bet arī nāk lielā maigumā un stingrībā, lai dalītos jūsu cilvēcībā. Katram cilvēkam, personai ir šī spožā cieņa – būt cilvēkam, tāpat kā Jēzus Kristus ir cilvēks.
Jūsu garīgais aicinājums ir mīlēt tos, kurus Dievs jums dāvā, lai mīlētu tā, kā mīl Dievs. Jūsu mīlestība ir tas, ko jūs darāt, ne tikai tas, ko jūs domājat vai jūtat. Un tas viss, ko jūs darāt ar citiem un citu dēļ, jums tiks dāsni dots kā dāvana. Katrā dāvanā jūsu nolūks būs dalīties ar sevi pašu. Tas ir vairāk kā cieņa, tas ir spožums.
Lūgšana
Kungs, Visvarenais Dievs,
Tu mani mīli
Vairāk un labāk
Nekā es pats sevi.
Tikai labu
Tu vēlies man,
Vēli prieku un svētumu.
Dažreiz tas mani izbrīna.
Man? Kāpēc man –
To miljonu vidū, starp kuriem
Tik nedaudzi pazīst Pestītāju?
Tu liec man brīnīties.
Tad es atceros,
Labais Kungs,
Ka Tu mīli mani,
Ne tāpēc, kas esmu es,
Bet tāpēc, kas esi Tu.
Man ir bezgala patīkami
To zināt -
Zināt, kas Tu esi.
Neļauj nekad man
Būt šķirtam no Tevis.
Turi mani cieši sev klāt,
Āmen.
(c) The Institute of Jesuit Sources, St. Louis, MO. Visas tiesības rezervētas.
(c) Tulkojums latviešu valodā KRISTĪGĀS DZIVES INSTITŪTS

Komentāri