Augšāmcēlies cilvēka miesā, Jēzus ēd kopā ar saviem draugiem

Dievs vienmēr paliek ar mums un ir laipns
Žēlastība, ko man lūgt
Es lūdzu Dievam dāvanu - spēju atzīt Viņa dievišķo Klātbūtni, Emanuēlu un Dzīvības Garu.
Svēto Rakstu fragments lūgšanai
Augšāmcēlies cilvēka miesā, Jēzus ēd kopā ar saviem draugiem
Bet, kamēr viņi par to runāja, Viņš pats nostājās viņu vidū un tiem sacīja: "Miers jums!"
Bet viņi uztraukti un nobijušies domāja, ka redz garu. Tad Viņš tiem sacīja: "Kāpēc jūs uztraucaties, un kāpēc šaubas ienāk jūsu sirdīs? Apskatiet Manas rokas un Manas kājas: tas esmu Es! Aptaustiet Mani un pārliecinieties, ka garam nav miesas un kaulu, kā jūs tos redzat esam pie Manis." Un, to pateicis, Viņš parādīja tiem rokas un kājas.
Bet, kad viņi aiz prieka vēl neticēja un brīnījās, Viņš tiem teica: "Vai jums šeit ir kas ēdams?" Tie pasniedza Viņam gabalu ceptas zivs. Un Viņš paņēmis ēda viņu priekšā. (Lk 24, 36-43)
Ierosmei
Vai tas nav pārsteigums, ka tagad, Adventa laikā, kad gatavojamies Jēzus piedzimšanas svētkiem, rekolekciju materiālā ir iekļauts šis fragments par Augšāmcelto Jēzu?
Pievērsīsim uzmanību šīs nedēļas „Žēlastībai, ko man lūgt”.
Jēzus dzīvo miesā tagad un mūžīgi. Viņam ir rokas un kājas, ausis un acis, viņš ēd zivis.
Mēs darām pareizi, priecādamies savā starpā un daloties ar to, kas mums ir, ar Viņu.
Dievs vēlas dzīvot mūsu vidū un to arī dara.

Komentāri