Tas ir Dieva bauslis: kas mīl Dievu, tas lai mīl arī viens otru

Dalīties Mīlestībā, kas ir Dievs
Adventa rekolekcijas. Ceturtā nedēļa.
Žēlastība, ko man lūgt
Es lūdzu Dzīvības Garu, lai tas iemācītu mani mīlēt, kā mīl Dievs, lai es darbotos un dalītos pat ar sevi pašu.
Svēto Rakstu fragments lūgšanai
Tas ir Dieva bauslis: kas mīl Dievu, tas lai mīl arī viens otru
Mani dārgie, mīlēsim cits citu, jo mīlestība ir no Dieva un katrs, kas mīl, ir dzimis no Dieva un pazīst Dievu. Kas nemīl, tas nav pazinis Dievu, jo Dievs ir mīlestība. Dieva mīlestība uz mums ir parādījusies ar to, ka Dievs sūtīja pasaulē savu vienpiedzimušo Dēlu, lai mēs dzīvotu caur Viņu. Šī mīlestība pastāv tanī, ka nevis mēs iemīlējām Dievu, bet Viņš pats mūs mīlēja un sūtīja savu Dēlu kā gandarījuma upuri par mūsu grēkiem. Dārgie, ja Dievs mūs tā iemīlēja, tad arī mums vajag citam citu mīlēt. Dievu neviens nekad nav redzējis. Bet, ja mēs cits citu mīlam, Dievs paliek mūsos un Viņa mīlestība mūsos ir pilnīga. To, ka paliekam Viņā un Viņš mūsos, mēs zinām no tā, ka Viņš mums ir devis no sava Gara. Un mēs redzējām un liecinām, ka Tēvs sūtīja savu Dēlu pasaulei par Pestītāju. Kas atzīst, ka Jēzus ir Dieva Dēls, tanī paliek Dievs un viņš Dievā. Un mēs, kas ieticējām, esam iepazinuši Dieva mīlestību uz mums. Dievs ir mīlestība. Un, kas paliek mīlestībā, tas paliek Dievā un Dievs paliek viņā. Mīlestība sasniedz mūsos pilnību tad, ja iegūstam paļāvību tiesas dienai, jo, tāpat kā Viņš ir, tā arī mēs esam šai pasaulē. Mīlestībā nav baiļu, un pilnīga mīlestība bailes aizdzen, jo bailes ir saistītas ar sodu. Un, kas baidās, tas nav pilnīgs mīlestībā. Mani mīļie, mēs mīlam Dievu, jo Viņš pats mūs mīlēja pirmais. Ja kas sacītu: “Es mīlu Dievu”, bet ienīstu savu brāli, tad viņš ir melis. Jo, kas nemīl savu brāli, ko redz, tas nevar mīlēt Dievu, ko neredz. No Viņa mums ir tāds bauslis, ka tam, kurš mīl Dievu, jāmīl arī savs brālis (1 Jņ 4:7-21).
Ierosmei
Dievs arvien rada katru no mums, jo Dievs vēlas kādu citu, ko mīlēt. Un tie lielākoties esam mēs.

Komentāri