Kristus ir maize, kas uztur mūsu dzīvību

Dievs nemitīgi strādā, lai radītu un glābtu
Adventa rekolekcijas. Trešā nedēļa.

Žēlastība, ko man lūgt
Es lūdzu, lai es pazītu un uzticētos Dzīvības Garam, kas darbojas pasaulē, to laika gaitā pacietīgi mums atklāj, un ikvienā brīdī ir uzmanīgs pret cilvēkiem un arī mani.
Svēto Rakstu fragments lūgšanai
Kristus ir maize, kas uztur mūsu dzīvību
Tad tie Viņam jautāja: "Kas mums jādara, lai mēs darītu Dieva darbus?" Jēzus atbildēja un sacīja viņiem: "Tas ir Dieva darbs, ka jūs ticētu Tam, kuru Viņš ir sūtījis."
Tad tie Viņam sacīja: "Kādu zīmi tad Tu dosi, lai mēs redzētu un Tev ticētu? Ko Tu darīsi? Mūsu tēvi ēda mannu tuksnesī, kā ir rakstīts: "Maizi no debesīm Viņš deva tiem ēst.""
Un Jēzus viņiem sacīja: "Patiesi, patiesi Es jums saku: ne jau Mozus jums deva maizi no debesīm, bet Mans Tēvs dod jums īsto maizi no debesīm, jo Dieva maize ir tā, kas nāk no debesīm un dod pasaulei dzīvību." Tad tie Viņam sacīja: "Kungs, dod mums vienmēr šo maizi!" Bet Jēzus viņiem sacīja: "Es esmu Dzīvības Maize. Kas nāk pie Manis, tas izsalcis nebūs; un, kas tic Man, tam nekad neslāps." Tomēr Es jums teicu, ka jūs Mani gan redzējāt, taču neticat.
Visi, ko Tēvs Man dod, nāks pie Manis, un to, kurš nāk pie Manis, Es neraidīšu projām, jo Es nokāpu no debesīm, lai darītu nevis pēc savas gribas, bet gan pēc Tā gribas, kurš Mani sūtīja. Bet Tas, kurš Mani sūtīja, grib, lai no tiem, kurus Viņš Man ir devis, Es nevienu nepazaudētu, bet uzmodinātu tos pastarā dienā. Jo tāda ir Mana Tēva griba, lai ikvienam, kas redz Dēlu un Viņam tic, būtu mūžīgā dzīve. Un Es viņu uzmodināšu pastarā dienā." ( 6, 28-40)
Ierosmei
Kristus ir klātesošs starp mums un mūsos kā visa centrs, kā jēga mūsu dzīvei, mūsu cerībām, mūsu teoloģijai, mūsu garīgumam... tik vienkārši kā Maize, kas dod dzīvību un to uztur.
Svēto Rakstu fragments ņemts no Svēto Rakstu Lekcionārija lasījumiem.

Komentāri