Dievs vienmēr dāvā dāvanas. Saņemtās žēlastības.

Adventa rekolekcijas. Pirmā nedēļa.

Dievs vienmēr dāvā dāvanas
Žēlastība, ko man lūgt
Es vēlos izprast pasauli, savu dzīvi tajā un sevi pašu. Kādam nolūkam šīs konkrētās Dieva, mana Radītāja, dāvanas ir dotas?
Pārskats par pirmo rekolekciju nedēļu
Šodien atradīsim laiku, lai atskatītos, kā esmu lūdzies/ lūgusies, kā Dievs ir vai nav uzrunājis manu sirdi. Iesaku atgriezties un pakavēties pie tām Svēto Rakstu rindām, kas ir uzrunājušas, iekritušas sirdī, palikušas atmiņā. Bet varbūt tas ir bijis kāds NOTIKUMS, ko nejaušība devusi un kas sasaucas ar šīs nedēļas tēmu - Dievs vienmēr dāvā dāvanas. Kādu DĀVANU esmu saņēmis/ saņēmusi?

Pievērsiet uzmanību arī šādiem jautājumiem:
Kāda ir Jūsu lūgšana? Kas ietekmē Jūsu lūgšanu? Kāda bija lūgšana – viegla vai grūta? Tēlaina vai vārdiska, pārsvarā bija tēli vai vārdi? Brīvi plūstoša vai neveikla?
Kas ietekmēja lūgšanu – kādas domas iešāvās prātā? Vai Dieva klātbūtnē pārņēma siltums vai bailes? Vai neko nepiedzīvojāt?
Atzīmējiet atbildes savos pierakstos. Pieraksti vēlāk var kalpot Jums labākai t.s. garu darbības pazīšanai Jūsu dzīvē.
Padalieties ar citiem par savu šīs nedēļas rekolekciju pieredzi!
Daloties cilvēki viens otru bagātina, kļūst viens otram par DĀVANU, un kļūst tuvāki.


Komentāri