Dievs nemitīgi strādā, lai radītu un glābtu

Dievs nemitīgi strādā, lai radītu un glābtu 
Adventa rekolekcijas. Trešās nedēļas tēma
Žēlastība, ko man lūgt
Es lūdzu, lai es pazītu un uzticētos Dzīvības Garam, kas darbojas pasaulē, to laika gaitā pacietīgi mums atklāj, un ikvienā brīdī ir uzmanīgs pret cilvēkiem un arī mani.
Pārdomām
Reiz Jēzus teica: “Mans Tēvs aizvien vēl darbojas, tāpēc arī es darbojos” ( 5, 17). Jo Dievs ir Radītājs un Kungs, kas pastāvīgi rada visas lietas, Ābrahama, Īzāka un Jēkaba Dievs, dzīvo, ne mirušo Dievs (kuram neviena persona nav mirusi).
Dažiem ir grūti noticēt, ka Dievs velta viņiem vai viņu apkārtējai pasaulei kaut cik uzmanības. Jūs esat pieņēmuši Jēzus Kristus Dievu, kas “liek savai saulei uzlēkt pār ļauniem un labiem un lietum līt pār taisniem un netaisniem” (Mt 5, 45). Katru dienu Dievs liek gaismai spīdēt pār jums un dzīvībai plūst jūsu locekļos.
Jēzus atklāja, ka Visvarenais un Mūžīgais Dievs grib, lai Viņu pazītu kā Dievu, kas darbojas tik nemanāmi kā laba māte un tik nesatricināmi kā labs tēvs. Tādā veidā Dievs mīl: Viņš dod dāvanas, paliek klātesošs savās dāvanās, un rosīgi darbojas tajās un caur tām visu to labā, ko Viņš rada. Un vēl, Dievs dalās ar jums pat tajā, kā Viņš mīl. Jūs varat iemācīties tā mīlēt, kā mīl Dievs.
Reiz Jēzus paziņoja, ka tas ir Tēvs, kas pastāvīgi ir Viņā un dara visus darbus ( 14, 10). Jēzus pastāvīgi sacīja, ka Viņš un Tēvs ir viens. Ar kristību iekļauti Viņa dzīvē, jūs varat un jums jāsaka tas pats. Dievs darbojas jūsos, dodot jums dzīvību un gaismu, un caur jums un kopā ar jums veido jūsu apkārtējo pasauli.
Lūgšana

Āmen.

(c) The Institute of Jesuit Sources, St. Louis, MO. Visas tiesības rezervētas.
(c) Tulkojums latviešu valodā KRISTĪGĀS DZIVES INSTITŪTS

Komentāri

  1. Cik trāpīgi. Par šīm pašreiz dienām īpaši...kur rodas vis atā nebeidzamā steiga... itin kā es maldītos pa purvu un neapstātos, lai saklausītu Balsi, kas mani no tā izsauks ārā....

    AtbildētDzēst
  2. (tas bija par šo lūgšanas tekstu)

    AtbildētDzēst

Ierakstīt komentāru