Līdzīgi kā vīnakoka zari, jūs dzīvojiet Kristū

Dalīties Mīlestībā, kas ir Dievs
Adventa rekolekcijas. Ceturtā nedēļa.
Žēlastība, ko man lūgt
Es lūdzu Dzīvības Garu, lai tas iemācītu mani mīlēt, kā mīl Dievs, lai es darbotos un dalītos pat ar sevi pašu.
Svēto Rakstu fragments lūgšanai
Līdzīgi  kā vīnakoka zari, jūs dzīvojiet Kristū
Tanī laikā Jēzus sacīja saviem mācekļiem: "Es esmu īstais vīnakoks, un Mans Tēvs ir vīnkopis. Ikvienu atvasi, kas Manī nenes augļus, Viņš nocērt, un ikvienu, kas nes augļus, Viņš notīra, lai tā nestu vēl vairāk augļu. Jūs jau esat tīri tā vārda dēļ, kuru Es jums pasludināju. Palieciet Manī, un Es jūsos. Kā atvase nevar nest augļus pati no sevis, nepalikdama pie vīnakoka, tāpat arī jūs, ja nepaliksiet Manī. Es esmu vīnakoks, jūs — atvases. Kas paliek Manī un Es viņā, tas nes daudz augļu, jo bez Manis jūs nekā nespējat darīt. Ja kas Manī nepaliek, tas tiek izmests ārā kā zars un nokalst. Un tos paņem un iemet ugunī, un tie sadeg. Ja jūs paliksiet Manī un Mani vārdi paliks jūsos, lūdziet, ko vien gribat, un tas jums notiks. Ar to tiek pagodināts Mans Tēvs, ka jūs nesat bagātīgus augļus un kļūstat Mani mācekļi." Tanī laikā Jēzus sacīja saviem mācekļiem: "Kā Mani ir mīlējis Tēvs, tāpat arī Es jūs esmu iemīlējis. Palieciet Manā mīlestībā! Ja jūs pildīsiet Manus baušļus, jūs paliksiet Manā mīlestībā, tāpat kā Es pildīju sava Tēva baušļus un palieku Viņa mīlestībā. To Es jums pateicu, lai Mans prieks būtu jūsos un lai jūsu prieks būtu pilnīgs. Tas ir Mans bauslis, lai jūs cits citu mīlētu, kā Es jūs esmu mīlējis. Nevienam nav lielākas mīlestības kā tam, kurš atdod savu dzīvību par saviem draugiem. Jūs esat Mani draugi, ja darāt to, ko Es jums pavēlu. Es vairs nesaucu jūs par kalpiem, jo kalps nezina, ko dara viņa kungs. Bet Es jūs nosaucu par draugiem, jo visu, ko dzirdēju no sava Tēva, Es jums darīju zināmu.Ne jūs Mani izvēlējāt, bet Es jūs izvēlēju un nozīmēju tam, lai jūs ietu un nestu augļus un jūsu augļi pastāvētu, un lai, ko vien jūs lūgtu no Tēva Manā vārdā, Viņš jums to dotu. To Es jums pavēlu, lai jūs cits citu mīlētu!" ( 15:1-17)

Ierosmei
Šis fragments runā par Kristus Mistisko Miesu, kuras galva ir Kristus.
Cik gan cieši Dievs savu tautu ir sev „pieglaudis” klāt!
Svēto Rakstu fragments ņemts no Svēto Rakstu Lekcionārija lasījumiem.
Foto: Vīnkoks, 2006.gada ignāciskās klusuma rekolekcijas Ābelēs

Komentāri