Gavēnis - laiks kaut kam skaistam

Rīt ir jau Pelnu trešdiena, ar kuru sākas Lielais Gavēņa laiks.


Gavēņa laiks ir laiks, lai gaidītu kaut ko skaistu un brīnišķīgu. Tāpēc ir svarīgi, lai mūsu sirds būtu atvērta un mūsu uzmanība būtu vērsta uz to, ko tad Dievs vēlas man dot šajā laikā.

Ja es šajā laikā savu uzmanību vērsīšu uz to, ko es darīšu un ko es nedarīšu Gavēņa laikā, tad līdz ar to es riskēšu nesaņemt to, ko Dievs vēlas man dot. Es riskēšu nesaņemt Dieva dotu DĀVANU – mācīties mīlēt citus kā Dievs mīl mani - ļoti individuāli un unikāli. Tāpēc ir svarīgi būt atvērtam (atvērtai) uz to žēlastību, ko Dievs man vēlas dot. Lai sadzirdētu šo atbildi, ir svarīgi noklust, norimt un ieklausīties.

Gavēnis ir laiks, lai šķīstītu savas sirds dziļākās attieksmes un ilgas, lai norimtu, noklustu un ieklausītos sevī, tajā garā, kas mīt manī. Dievs var darīt ļoti daudz ar mūsu sirdīm, kad tās ir atvērtas Dievam un vērstas uz Dievu – jo tad mēs dodam Dievam vairāk VIETAS pieskarties mūsu sirdij un to pārveidot, transformēt.

Gavēnis – tas ir laiks, kad Dievs aicina cilvēku ļoti personiski – „Atgriezieties pie manis no visas savas sirds!” (Joēla 2, 12) 

Viens no veidiem, kā atvērties Dieva dāvanām un mācīties tās pieņemt, ir rekolekcijas (īpašs laiks, lai sakopotu savu garu), kas tiek piedāvātas Gavēņa laikā. Tās notiek gan klātienē, gan e-vidē (e-rekolekcijas), kurās var piedalīties visi tie, kam ir internets un e-pasts. Vēl ir laiks!


Komentāri